Ул. Гурко, пред БСФС, София
Бул. Витоша, София
Площад Гарибалди, София
Бул. Витоша след ул. Парчевич, София
Бул. Евлоги Георгиев кръстовище с бул. Черни връх, София

ПЪРВАТА СВЕТОВНА КАМПАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ ПО ПЪТИЩАТА НА FIA И ДЖЕЙ СИ ДЕКО СТАРТИРА ОТ 24.04.2017г.

Джей Си Деко България с гордост съобщава, че ще промотира върху своите съоръжения за външна реклама в цялата страна световната кампания за безопасност по пътищата, организирана от FIA И ДЖЕЙ СИ ДЕКО, от 24 април до края на 2017 година.

Преведена на почти 30 езика, кампанията #3500LIVES стартира на 10 март в над 70 държави през 2017г.

Очакванията са в своята премиерна седмица да бъде видяна от над 1 милион жители

Campaign webpage: www.fia.com/3500lives
Campaign hashtag: #3500LIVES

 

Обществено здраве

Ежедневно, 3500 души умират в света от автомобилни катастрофи, което означава 1,25 милиона всяка година. Особено тревожна е ситуацията за младежите на възраст от 15-29 години, при които инцидентите на пътя са основна причина за високата смъртност.

Ако тази тенденция продължава, до 2030 смъртността в резултат на катастрофи може да стане първа причина за смъртността в света, с почти 2 милиона смъртни случая годишно. Основен проблем на обществото е безопасността по пътищата  и е голямо предизвикателство и приоритетен въпрос за всяка държава и гражданин в света. Папа Франциск подкрепи кампанията и каузата по време на срещата си с Жан Тод във Ватикана на 25.02.2017 година.

Ангажираща, оптимистична и универсална кампания

Посредством конкретен и позитивен подход, кампанията #3500LIVES има за цел да повиши осведомеността и подкани всички участници в движението да предприемат прости, лесно приложими и ефективни правила.

Кампанията в България промотира 4 „Златни правила“, представени от 4 известни личности:

Атлети като Венеса Лу

Футболисти като Антоан Гризман

Пилоти от Формула 1 като Нико Розберг и Фернандо Алонсо

 

      

Решението да подкрепят тази кампания на всички е лично и доброволно (Link to YouTube videos). Кампанията е подкрепена и от международни организации като Международния олимпийски комитет.

На 20.02. 2017г. FIA и МОК подписаха официално споразумение за насърчаване на кампанията, посредством съобщения в техните общи платформи и преди спортни събития.

Чрез слогана „Присъедини се, бъди в безопасност, спаси живот“, кампанията подчертава приноса на всеки от нас да направим пътищата по-безопасни за всички участници. Членовете на обществеността също са поканени да подпишат десетте точки на манифест (www.fia.com/3500lives),  който призовава всички правителства на направят безопасността по пътищата приоритет и да въведе ефективно законодателство за основните рискови фактори на пътя.

Преведен на 30 езика, кампанията  #3500LIVES, стартира в 30 града по целия свят и ще продължи да се разраства и разпространява в над 70 страни до края на 2017г. Със стартирането на кампанията е пресметнато, че тя ще бъде видяна над 1 милиард пъти.

 

FIA и Джей Си Деко: стратегическо партньорство около една визия 

Партньорството между FIA – която представлява 245 спортни и автомобилни клуба по света – и Джей Си Деко – която предоставя своите рекламни площи по целия свят, за да осигури максимално популяризиране  – превръщат тази кампания в безпрецедентна.

Призовавам всеки да насърчава и да споделя основните послания на кампанията и подпише нашият манифест за действие на правителството. Твърде много хора губят ненужно живота си в пътни инциденти ежедневно.” казва президента на FIA Жан Тод. “Горди сме да работим заедно с Джей Си Деко в тази кампания, а също така и с 13те фантастични посланици, всеки от които е модел за подражание, особено за младите хора, групата на най-тежко засегнатите от пътни инциденти. 

Външната реклама е в основата на мобилността на всеки от нас и сме развълнувани и горди да допринесем за разпространението на съобщенията в света чрез въздействието на нашите конструкции “, обяснява Жан-Шарл Деко, председател на Изпълнителния съвет и ко-Сио на Джей Си Деко. „ Този ангажимент също е приведен в съответствие с политиката за социална отговорност на нашата компания и всички служители на Джей Си Деко, да подобряват качеството на градската среда в ежедневните си дейности и да се включат и насърчават обществения интерес към кампанията: пътната безопасност за гражданите по света“. 

 

* 13 посланика, които подкрепят кампанията

– Спортни личности включително Йохан Блейк, Хайле Гебреселасие, Антоан Гризман, Венеса Лоу, Рафаел Надал,  Уейд ван Нийкерк

– Пилоти като Фернандо Алонсо, Фелипе Маса, Марк Маркез и Нико Розберг

– Артисти Фарел Уилямс и Мишел Йео

– Политически фигури като Ан Идалго

 

     ЗА FIA 

FIA (FIA) е световният ръководен орган за моторните спортове и федерацията на водещите световни автомобилни организации.

Основана през 1904, със седалище в Париж и Женева, FIA е организация с нестопанска цел. Тя обединява 245 мобилни и спортни клуба в 143 страни на пет континента. Нейните членове на Клубовете представляват над 80 милиона участници в движението и техните семейства.

FIA  насърчава безопасни, устойчиви и достъпни условия за всички участници в уличното движение в света.

 

ЗА ДЖЕЙ СИ ДЕКО

 Джей Си Деко е компания №1 в света в областта на външната реклама и играе водеща роля в трансформирането на градската среда. Групата е представена в над 75 страни, 4280 града, с над 10 000 служители. Тя има концесионни договори за стопанисване на улична мебел в повече от 220 летища, 260 договора в метра, автобуси, трамваи и влакове. Всичко започва през 1964 г., когато Жан-Клод Деко инсталира първата си автобусна спирка с рекламно пано в град Лион, воден от желанието си да осигури на градовете безплатна улична мебел на централни места в замяна на изключителни рекламни права.

Повече от 50 години продуктите и услугите, предлагани от Джей Си Деко на градовете са еталон за качество, естетика и функционалност. Благодарение на опита на своите служители, качеството на предлаганите услуги от групата, по-специално забележителната поддръжка, са широко признати от градските, транспортните и тези на аерогарите власти и рекламодатели в света. Джей Си Деко е лидер в цифровата дигитална комуникация и основен играч в развитието на умни градове. Групата участва в появата на все по-свързан, отговорен и устойчив град.

Участвайки  в множество хуманитарни и благотворителни дейности, Джей Си Деко  има удоволствието да предложи на FIA подкрепата си напълно безплатно си във всички страни, където компанията оперира, промотирайки посланията върху рекламните си площи. Това е първият път, когато групата подкрепя грандиозна кауза като предлага едновременно доставка на маркетингови комуникации по света.

 ЗА КАМПАНИЯТА

Фотограф: Vanessa von Zitzewitz
Vanessa von Zitzewitz е известна със своите портретни фотографии на известни личности и подводни снимки на коне. Отвъд нейното престижно сътрудничество, тя е силно ангажирана и участва в много дейности съвместно с Червения кръст, особено клаузи, които са близки до сърцето й  – като борбата срещу рака и пътната безопасност.

Реализация: Meanings
Компанията е създадена през 2004 и обединява историите и опита на своите основатели Bruno Scaramuzzino и Manuel Lagny. По-късно през 2014 към тях се присъединяват Armelle Weisman and Marie Ge. Meanings е независима  агенция за интегрирани маркетингови комуникации. Тя работи в посока за намирането на значение, получаване на колкото се може повече знаци и демонстриране на междуличностна чувствителност.

 

Огромно рекламно послание  на площад Конкорд: от 10 до 13 март 2017г. за началото на кампанията, Джей Си Деко поставя 218 квадратни метра (28 метра дълга и 7,80 метра висока) рекламна визия на фасадата на автомобилен клуб Дьо Фрас на площад Конкорд.